Alla inlägg den 26 mars 2014

Av manhofs - 26 mars 2014 23:35

Våren har ju kommit och sedan ngn vecka har jag dragit igång med hundträningen med lite blandade mål   . Känner mig så grymt taggad att åter igen får kiva upp i ottan och rulla ut på vägarna för spårdagens morgonlottning.


Börjar ju bra med lottningen med och kom direkt med på mina första tävlingar   .


Men jag tar och backar lite i tiden och börjar med lite bilder från en trevlig spårsöndag i Vaxholm. Janne/Sanna, Jonathan / Annika och jag möttes  upp för en spårdag med lite uppletande. Riktigt härligt väder och bra marker. Båda mina hundar fick problem i spåren men bättre att det sker på träning än tävling. Sällskapet trevligt och korven god så vad gör väl det.


         


Varannan onsdag tränar jag med en grupp som åker runt på olika klubbar och tränar. Botkyrka bk var det som hägrade förra gången.


 


Pysen flyger elegant över hindret till Ingalill   


 


Curt och Dona har en härlig kontakt   


 


Fika och hångla lite måste man ju göra med     . Synd bara att dom satans kråkorna åt upp resten av mina mockarutor jag hade bakat   


   


Allt lär ju inte jag mina hundar. Schäfrarna här lär lilla  bc:n att det är både roligt och nyttigt att tugga på pinnar som skräpar i trädgården   

Lizzie verkar väldigt oförstående   


Men se efter ngr lektioner fattade hon det roliga   


   



Nej nu blev jag trött. Dags att hoppa i sängen. Fler hundbiler kommer nästa gång   



                                                  
                  Ciao / Susan   

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards