Direktlänk till inlägg 29 maj 2015

Shitt pomfritt.

Av manhofs - 29 maj 2015 07:15

Fy leda vilken räkning som trillade ner i brevlådan   


 


 Vad nu detta tänker ni?

Har Susan köpt en ny husvagn?

Har Susan köpt en ny bil?

Har Susan beställt en ung vacker sexig extremt vältränad postorder kille?


Nej jag har fått räkningen av kommunen för gatukostnaderna    Känns ju inte så jävla roligt   att behöva betala för något som 70 % av Sveriges befolkning slipper betala för därför att deras kommuner anser att det ingår att skattebetalarna har vägar dom kan färdas på tryggt och säkert på.


Nu är det som det är och räkningen måste betalas så plan B måste sättas i gång tidigare än planerat.

 Susan måste sätta ut en kontaktannons och hitta en ny husbonde    Nu blir det ju en helt ny annons en den jag tänkte mig förut.

”Yngre vältränad man i sina bästa år som gillar djur och natur, långa promenader, fiske och mysiga hemmakvällar sökes av en långhårig tik som man behöver dra i håret ibland. Maila bild i badbyxor ”


Nu får det bli:

Rik man sökes omgående. Maila bild på bankbok. Garanterat mkt sex utlovas …. Efter överförd transaktion.


  


   


Shitt pomfritt livet är hårt ibland tycker även Lizzie som ibland finner sitt hus okuperat av en liten söt misse med VÄLDIGT vassa klor   


   


Å shitt pomfritt sa Porsche som torkade snoret ur näsan och blev av med bollen   


 


Satans sur är jag på en pippi fågel som sitter och hackar sönder min fina krans utanför dörren, alla vita fläckar har den lilla gynnaren hackat upp   


 


Och som inte det vore nog så oförskämt skiter den högar     Hur fan kan en klen liten pippi skita så mkt ?

Nej TIger är inkopplad och nu lever den farligt   


         


Annars njuter jag av alla mina lökar som jag satte förra året. Nu är dom praktfulla blommor   


     


Det tar sig i alla krukor med. Undra om ngn har missat vilka färger jag gillar   


 


Är så glad över att mina rhododendron tagit sig så bra och bordnejlikorna som kommer brevid är från förra årets frön och borde blomma iår.


   


Spkklubban gror som bara den till min lycka. Är barnsligt förtjust i denna giftiga men roliga växt. Jätte solroser är på G   


 


Min ädel magnolia ser konstig ut men jag får ivarjefall njuta av ngr blommor stora som hanflator   


       


Ja ni ser ju vad flocken gör när jag ligger med rumpan i luften och rensar ogräs, klipper ner och små pratar med mina växter   


 


Dom här tulpanerna upp efter flytten av växthuset förra året, kvarglömda på sin plats. Nu får dom blomma klart sedan ska jag försiktigt flytta upp dom till ett lämpligare ställe. Där ska jag gräva ut, dränera och göra parkering.


 


Verkar bli mkt vindruvor iår   


 


Är så lycklig över att mina jätte smultron klarade flytten och dessutom kommer mkt starkare än förr. I bakgrunden ser Ni sedan 6 st sötmajs plantor och en större kronärskocka och längst bak citron meliss.


 


På lördag ska jag debutera i lydnad klass 3 på Tomas Mohlins lydnadstävling på Österåker. Jag tyckte mkt om Tomas och hoppas det blir en fin tävling så han kan blicka ner och bli glad.  Synd att inte så många anmälde sig men vi som kommer ska försöka göra det till en trevlig tävling i Tomas anda   

 Hur det kommer gå?

Tja tränade på Tyresö igår med Pia och var jätte nöjd   

Ikväll var jag på Södra med Yngve och Ingalill och då var hon….ä vi pratar om Hera istället som var jätte duktig   




                                                  
                       Ciao / Susan   


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av manhofs - Lördag 20 april 20:45

I tisdags blev ludden 5 veckor och utvecklingen går undan. Denna vecka har dom börjat låta mer vilket både är charmigt och mindre kul    Vädret har varit jätte tråkigt men dom får vara ute en stund minst två gånger /dag. Dom tycker det är jätte rolig...

Av manhofs - Söndag 14 april 20:45

Tiden bar rinner i väg och i torsdags blev dom små tjejerna redan 4 veckor. Har inte hunnit med en blogg men bättre sent än aldrig      Nu är valplådan borta och dom har fått en valphage att busa runt i. Oj vad stort det blev sa dom innan dom bör...

Av manhofs - Torsdag 4 april 21:00

I tisdags blev valparna redan 3 veckor. Dom växer på sig bra och har nu fått börja smaka på valpmat vilket dom gillar och så har tänderna börjat växa ut vilket Bella inte gillar. Hon spenderar mindre och mindre tid hos dom och ser lite lidande ut när...

Av manhofs - Tisdag 26 mars 21:18

Valparna blir idag 2 veckor och tumlar runt på ostadiga ben. Tyvärr går det inte längre att lägga upp filmer här men ni kan se några filmer på vår nya fb grupp som är öppen för alla under Manhof’s Kennel. Igår öppnade sig små gluggar till ögon ...

Av manhofs - Onsdag 13 mars 23:00

Den 12/3 födde Bella sin andra och sista kull, Manhof`s B kull på dygn 63    Hennes första kull föddes för 4 år sedan den 12/3…ja hur stor sannolikhet är det att pricka samma dag. 5 välskapta tikar och en hane såg dagens ljus och jag är så o...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards