Alla inlägg den 2 mars 2020

Av manhofs - 2 mars 2020 19:54

Idag har Bella röntgas och vi kunde se en fin liten kull med valpar som låg i magen. Å  vad jag är lycklig, var 99 % säker på att hon va dräktig och inte bara semester tjock som matte men   när jag hörde hur veterinären räknade valparna högt i rummet intill kom lite lycko tårar   


 


Det har varit blogg torka här då jag och syrran reste till Thailand för 3 veckors semester   

Jag gillar att jobba på sommaren och resa bort när det är kallt och mörkt här hemma. Vilka underbara veckor vi hade   


         


Det blåste ganska mycket så vågorna var för höga för att bada vissa dagar men annars har vi haft det toppen  Tråkigt att se vad mycket plast och skräp som spolas upp  


           


Jag har pluggat hårt och fått jätte fina omdömen på alla mina inlämnade prov. 5 muntliga och två betygsatta med A  

    


Njutit har vi av mycket god och färsk mat samt gott i glasen 

En kväll var vi på vinprovning....nja vin och vin men lite roligt var det. Vissa kvällar spelade vi spel på balkongen och drack vin vi hade med oss.


                   


               


Under bar är kort men det var skönt att komma hem. Hade lejt bort lite jobb när jag var borta som ni får se nästa gång och så har jag satt igång i trädgården. Självklart pallade vi med oss lite växter hem som nu ska planteras   



                                                               Ciao / Susan   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Skapa flashcards