Alla inlägg den 10 augusti 2017

Av manhofs - 10 augusti 2017 21:50

Nu är det bara 15 dagar kvar till  SM drar igång och det känns ganska bra. Hade önskat mig ett bättre uppletande i söndags   men nu har jag fått till väldigt fina träningar i veckan, vilket behövdes för självförtroendet  


Men min lilla sockerbit är inte enkel och allt kan hända, från att vi hamnar på pallen till att vi bryter. Därför är jag så grymt glad över att platsliggningen och uppletandet sker redan på fredagen. Det innebär att jag kommer få deltaga på minst 75% av SM  

Oavsätt hur uppletandet går på SM kommer jag gå vårt spår på lördagen   


 


Har jag tur kommer jag med i Linköping på söndag där jag är första reserv. Vore skönt att få stämma av en sista gång och se vad som ska putsas sista dagarna   


 


På fredag kväll kommer det vara en kamratfest kl.19.30 som jag funderat på om jag skulle gå på men så bestämde jag mig för att avstå   


Jag kommer att bo på på Scandic Väst och då kan jag varken ta ett glas vin till maten eftersom jag måste köra och så måste Lizzie ligga i bilen som hon vaktar väldigt mycket   

 SM är ngt som jag och Lizzie gör ihop   och då har hon det mkt bättre på sitt hotellrum som hon är totalt avslappnad och lugn.


 

Därför mailade jag restaurangchefen och frågade om dom kunde komma med ett menyförslag ifall ngr fler än jag ville äta på Scandic och fick ett trevligt förslag till ett bra pris   

Dom erbjuder följande :


Helstekt fläskfilè med helstekta grönsaker, potatisterinne, rödvinssky och hemlagad bearnaisesås.


                                                  

    eller


Pocherad Torskrygg med Kräftsås Bouillabaise, grillad sparris och potatispurè.


                      185 kr/person och då ingår kaffe


Jag har bokat till samma tid som Kamratfesten drar igång 19.30 . Blir vi klara tidigare kan vi träffas i baren och mingla lite innan.


Vore roligt om vi kunde bli ngr stycken som äter ihop. Spelar ju ingen roll om vi aldrig har träffats förut,nu har vi tillfälle   

Tycker du det låter gott/trevligt så maila mig på : susanmanhold@hotmail.com och skriv SM middag. Då vet jag vad det är jag öppnar när det ligger i skräpposten.

Scandic har redan väldigt mkt bokat så senast på måndag vill jag veta om vi blir ngr stycken eller om jag ska avboka och äta ur vanliga menyn.



                                                  

                     Ciao/ Susan

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Skapa flashcards