Alla inlägg den 20 februari 2014

Av manhofs - 20 februari 2014 20:56

3 underbara semesterveckor är över och nu återstår bara minnena och härliga bilder att titta på. Syster och jag reste till Thailand och roade oss. Inte en regndag utan bara sköna dagar på stranden varvade med lite äventyr och festande på kvällarna.


 


Stranden och dess skatter :


Så gott som varje morgon tog vi en 45 minuters långpromenad på stranden vid 7 tiden. Ett måste är strandskor på fötterna då mkt glas spolas upp.


                                             



 

 

 


Maten :


                 

Avsky :


   

Avskyr turister som ska låta sig fotografera sig med vilda djur som släpas runt på stränderna utan skugga,vatten eller rast. Avskyr även turister som ska köpa sig vilda djur som apor och tvinga dom till ett liv i koppel, tills dom blir för tuffa och får somna in   


Festerna :


         

I mitten står bordell mamma som vi känner sedan många år. Hon virkar mössor och halsdukar åt oss och blir så ledsen varje gång vi åker   

               

 


Allt har ett slut och nu är man åter igen hemma och jobbar. Tvätt maskinen jobbar för fullt där nere medans jag konstaterar att vi hade en helt underbar semester, jag och min bästa vän, min syster   


 



Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Skapa flashcards