Alla inlägg den 4 december 2013

Av manhofs - 4 december 2013 00:29

  Tiden barar rusar iväg och redan är 1 advent här. Hoppas sista månaden av detta år går lika fort som dom övriga 11 månaderna har gjort och 2014 kan skålas in   . Lyckas inte hamn i fas med ngn ting detta år känns det som   men jag tror/hoppas att när klockan klämtar 24 är det allra mesta som tyngt mig över ,avklarart och åtgärdat  . Glädjen och energin hämtar jag ute i naturen med mina nära och kära samt mina älskade 4 -benta   


         


Dogsen får inte bada på  vintrarna utan får snällt....om ngt tjurigt    ligga och vänta medans vi njuter av utsikten. Grertzky åkte på vattensvans av kylan som han blev väldigt dålig av , Gucci fick urinvägsinflamation, efter det råder badförbjud på vintrarna   .


   


Min vackra sockerbit   . Inte lätt att få henne stilla och stående på bild. Hon vill ligga eller sitta om hon måste stå still, men nu hann kameran med     



Lite lättare att få bra bilder på föräldrarna   

  


    


    


En underbar morgon som fyllde mig med energi.




                                                  
          Hej då /   

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards